Al meer dan 25 jaar leveren wij kwaliteitsproducten voor reparatie en onderhoud. Wij leveren door heel Europa. Meer info >>

Veel gestelde vragen

  • Verzendkosten
    Voor pakketpost zijn de standaard verzendkosten binnen Nederland €4,95 ex BTW. Voor Belgie zijn deze €9,00 ex BTW. Wij berekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de €200,00. Voor aflevering binnen Nederland, Belgie, Luxemburg en Duitsland.
  • Ik wil als particulier een bestelling doen
    Wij leveren zowel aan bedrijven als aan particulieren. Alle prijzen op de site zijn ex BTW.
  • Voorraad
    Wij leveren alle producten uit voorraad. Door schommelingen in de voorraad kan het voorkomen dat een product tijdelijk niet aanwezig is. Aangezien wij vrijwel dagelijks direct bij de fabrikant bestellen, hebben wij de ontbrekende producten meestal binnen 1 a 2 dagen weer op voorraad.
  • Account aanmaken en inloggen
    U kunt bij Xtrack.nl bestellen met en zonder account. Een account is handig voor vervolgbestellingen. U hoeft uw gegevens dan niet meer opnieuw in te voeren.Bij de eerstvolgende bestelling kan dan direct worden ingelogd bij uw gegevens in de afrekenmodule.
    De manier om een account aan te maken bij het afrekenen van uw eerste bestelling. Deze optie wordt geboden bij het invoeren van uw gegevens. U vinkt account aanmaken aan en voert een eigen wachtwoord in. Bij “mijn Xtrack” via de menubalk kunnen altijd de gegevens, zoals naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens, worden gewijzigd. Ook ziet u hier uw bestelhistorie.
  • Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten
    Bij “Mijn Xtrack” boven in de menubalk kunt u aangeven dat u uw wachtwoord toegestuurd wilt krijgen per email. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin uw gegevens.
  • Hoe kan ik met jullie in contact komen?
    Wij geven de voorkeur aan vragen via de email. U kunt ons ook telefonisch benaderen. De makkelijkste manier is het contact formulier bij “Contact” in te vullen.
  • Ik heb specialistische technische ondersteuning van de fabrikant nodig
    Loctite
    Neem direct contact op met Loctite technical center:Loctite Technical Service & Training Facilities NederlandTelefoon: 030 607 38 52Loctite Technical Service & Training Facilities BelgiumTelefoon: 02 421 26 11
    Würth
    Neem contact op met Würth Nederland:Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 7:30 tot 17.30 uur en op vrijdag van 7:30 tot 17:00 uur onder nummer: 073-629 19 11
    Griffon
    Neem contact op met de technische ondersteuning:
    Het Griffon Informatie Centrum is ook telefonisch te bereiken op: 0900 474 33 66
  • DHL heeft mijn pakket niet afgeleverd.
    U kunt telefonisch contact opnemen met DHL onder nummer 088-3454399. DHL kan dan een case aanmaken voor uw pakket om deze te traceren.