In verband met onze collectieve vakantie zijn wij gesloten tot en met 14 juni. Uw bestelling zal maandag 17 juni in behandeling worden genomen. Reeds geplaatste bestellingen worden wel uitgeleverd.

Bezorging

Bezorging zal plaatsvinden door DHL. Bij bedrijven zal dit zijn maandag tot en met vrijdag.

DHL heeft mijn pakket niet afgeleverd.

U kunt telefonisch contact opnemen met DHL onder nummer 088-3454399. DHL kan dan een case aanmaken voor uw pakket om deze te traceren.

Kan ik de bezorging nog aanpassen?

Je kunt de bezorging wijzigen via track en trace zodra we jouw pakket hebben ontvangen en verwerkt in ons sorteercentrum. Meestal is dat de avond of ochtend voordat we bij je op de stoep staan. Je kunt het bezorgmoment dan verplaatsen naar een ander moment, of je kunt je pakket bij de buren of een DHL ServicePoint laten afleveren. We kunnen je pakket ook achterlaten op een veilige, overdekte plek rondom je huis, ook wel Afgesproken Plek genoemd. 

Zie: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen

1. voer het trackingnummer in en postcode.

2. ga naar "Dashboard" links boven in het scherm

3. klik op ""Iets anders afspreken?"

4. Selecteer een optie; Rondom je huis, bij de buren (als je een ander adres wilt opgeven), DHl service punt (voor aflevering bij een servicepunt naar keuze in de buurt), Ander moment.

Geen wijziging mogelijk?

Soms kun je de bezorging niet aanpassen, of kun je niet uit alle opties kiezen. Bijvoorbeeld als je moet tekenen voor ontvangst, of als je pakket al onderweg is naar een DHL ServicePoint in de buurt. De klantenservice kan dan ook geen wijziging meer doorvoeren. Hierover hoef je dus geen contact op te nemen. Je kunt de bezorgdag of het bezorgtijdstip per pakket 3 keer aanpassen, daarna is het niet meer mogelijk.